onsdag 4 mars 2009

Tidig kväll

Idag har jag för en gångs skull gått och lagt mig i tid. Tänkte även slå på stort och börja läsa en bok, för det är något jag sällan gör.

Vissa personer blir som tokiga då det är bokrea, men inte jag. Jag kan dock svänga förbi bokhögarna om jag är inne i någon affär som har just bokrea, men jag går inte dit endast för böckernas skull.

Tro nu inte att jag är en av de som läser Stieg Larsson böckerna, nej nej inte jag!!
De böcker jag läser ska vara verklighetsbaserade även om dessa kan vara hemska att läsa. "Pojken som kallades Det"-böckerna är några exempel på böcker jag föredrar.

Så vad blir det för någon bok ikväll tro... jag slår nog på stort med "Hundars språk" eller "Den väluppfostrade hunden". Så har jag kanske något att jobba med framöver!


Nu är det dags för mig att ge min in i fablernas värld *ni ni na ni na na* (ni kommer väl ihåg låten från "Boktipset")

Anna

Inga kommentarer: