söndag 8 mars 2009

Du saknade vän

Man har vänner och så har man VÄNNER.
Ni vet, de personer som finns där för en i vått och torrt oavsett hur långt bort de än bor.

Cilla är en sådan vän! Jag kan sakna tiden då jag bodde i Göteborg och vi sågs i stort sett varje dag. Det var inga tråkiga dagar där inte. Numera syns vi bara några gånger per år vilket är synd!

Vår vänskaps historia är dock lite smålustig då vi kännt till varandra i drygt 10 år och de första 7 åren HATADE vi bokstavligt talat varandra. Men när Cilla blev tillsammans med en gemensam kompis blev vi mer eller mindre "tvingade" till att umgås. Och sedan dess har vi hållt ihop.

Cilla är nog en av de starkaste personerna jag känner! Trots att hon haft ett jävligt tufft år så är det inget som man märker.
I sådana här lägen önskar jag att vi bodde i samma stad!


Cilla - Jag saknar dig och alla dina crazy moments!!

So long!

Anna

1 kommentar:

Tant Silly sa...

Å min Älskade, Älskade Anna!!!

Tack du är Underbar!!!!

Jag Älskar dig så mycket & saknar dig!!!!!

Massa Pussar & Kramar!