måndag 2 mars 2009

Nyduschad

Det är precis vad Diezel är så nu luktar han gott.
Måste nog säga att det var lite lättare i min förra lägenhet där jag hade badkar, då hoppade Diezel i självmant och sen tog han sig ingen vart. Egentligen är det väl inga större problem med en dusch, förutom att jag blir blötare.

Jag hade förberett lägenheten inför Diezels dusch med att stänga sovrumsdörren och lagt ett lakan över soffan. För jag vet mycket väl vad som sker då jag torkat honom så gott det går och öppnar badrumsdörren.

Även denna gång skedde det förutspådda, se själva



Nu förstår ni dealen med lakanet va...


So long

Anna

3 kommentarer:

Katrin sa...

Precis sådär gjorde min gamla pia - förutom att hon också sprang sig torr fram och tillbaka i huset. Märkliga beteenden...! Jag känner ända hit att han luktar nyduschad!

Tant Silly sa...

Men gisses!!!
Vad går vovven på??
Om ngn skulle skåda Rosa Piller hos Anna, TA DEM IFRÅN HENNE!!!!

Anna sa...

Ahaaa... nu har jag det! Rosa piller... det är vad den söta delfinen tagit!!