fredag 27 mars 2009

AfterWork

Hela veckan har det, bland mina kollegor, pratats om AfterWork på fredagen.
Det är idag det!!

Varför sitter jag här och bloggar då?
Diezel blev ju såklart dålig i magen igår så för min del blev det att åka till Edsvalla, där Diezel varit.

Så någon AfterWork blev det alltså inte för min del. Typiskt!
Men ni andra Two:are som kom iväg - hoppas ni hade det tråkigt utan mig! Haha!

Personligen tycker ju jag att de skulle styrt om planerna och siktat på en AfterWork här i Edsvalla istället.
Skit i Pitchers, skit i Koriander och framför allt - skit i The Hives!
Edsvalla rockar ikväll!! Eller kanske inte!

För min del blir det några glas rött tillsammans med mamma och pappa, sedan är det ju final i Let´s Dance... Missar Grillat på SVT gör jag också! Attans! Men en myskväll med föräldrarna funkar ju det med!


So long!

Anna

Inga kommentarer: