tisdag 17 mars 2009

Äntligen!

Idag när jag kom hem från jobbet så låg den där på dörrmattan. Min beställning som jag har väntat på i en veckas tid!
Kanske lite sent att beställa en kalender i mars men den jag först ville ha var slut i lager hos tillverkaren. Tänk vad mycket jobb man lägger ner för en kalender.
Men nu har jag en jag tror jag kommer att gilla. Och jag kan lätt skriva ner diverse noteringar om Diezel som t.ex. veckans träning, ev. sjukdomar o.s.v. Praktisk kalender för en hundägare helt enkelt - allt samlat på ett och samma ställe!

Och eftersom det nu är mars så var den prissänkt till halva priset, ett fynd helt enkelt!

Så vem vet, det kanske blir "Hundboken" även nästa år och ingen "Free Design" som jag först hade tänkt!


So long!

Anna

3 kommentarer:

Tant Silly sa...

Har ni så mycket sjukdomar du och Diesel att ni behöver en hel kalender??

Katrin sa...

Är mars att beställa sent? Vad är då september??! Behövs inga sjukdomar för att skriva i boken. Då hade ju anna fått beställa en egen...

Anna sa...

Ojojoj vad ni hakade upp er på just sjukdomsdelen.
Nu är det så att min hund är ett måndagsexemplar och varje sommar åker han in på sjukhuset för att komma hem med en räkning på 30 tkr.
Så jag har på känn att just sjukdomsdelen i denna kalender kan komma väl till pass.
Fast jag hoppas ju att jag slipper detta året.
:)