tisdag 10 mars 2009

Three on tour

Häromdagen frågade Katrin på jobbet om jag hade lust att åka utomlands tillsammans med henne. Självklart!! Idag fick jag veta att även Sofia hänger med, skoj!

Jag har länge längtat efter en utlandssemester, var några år sedan sist och då gick resan till Turkiet.

Vi får se om vi lyckas enas om ett resmål. Jag röstade på Turkiet men där fick jag mothugg. Grekland var på tal likaså Kambodja så vi får se vart vi hamnar, förhoppningsvis på samma ställe iallafall.

Diskussionerna vid fikat löd "när ska vi åka", "ska det vara all-inclusive", "jag vill ha ett hotell UTAN pool" o.s.v. o.s.v.

Då vi endast har några få härliga månader med sol här i Sverige så tycker jag att det är "slöseri" att åka utomlands under denna tid. Hellre åker jag antingen innan eller efter den svenska sommaren, eller bäst av allt under vintermånaderna då det är som jävligast i Sverige.

Jag längtar verkligen efter sommar, sol och bad!



So long!

Anna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha pool!!! Vill INTE till Turkiet!!! Närå, ska inte va så krånglig ;)

Anonym sa...

Hur gör du en bild med flera bilder i. Om du fattar vad jag menar! :)

Tant Silly sa...

JAG ÄR AVIS!!!!!!

Anna sa...

U should, hehe. Kanske kan finnas ett utrymme kvar i min väska där du skulle kunna få plats. Ihopviken x antal gånger, men det är en annan femma.

Anonym sa...

men hallå? bara det är varmt och chans på lite bad, sol och rajtan tajtan så är det väl ok? slumpa en plats- det blir mer spännande så. Jag gillar ju att 2förstämma" kan göra det åt er! tänk vad kul ni ska få ;)yehaaa!
//Nettan