fredag 20 mars 2009

Jag = copywriter

Jag vet en person som kommer rynka på pannan då hon läser rubriken till detta inlägg. Men Sofia, du läste rätt! Ikväll har jag vid ett kort tillfälle varit en kritiskt copywriter.

Jag har fått ett antal påtryckningar från Sofia då jag inte är den bäste på att skriva korrekt eller att böja orden rätt. Men jag är väl medveten om detta vill jag nämna, så inget ont alls.

Det är därför jag blev extra glad att JAG hittade ett fel i en artikel på Aftonbladet! Är ju bara tvungen att dela med mig av min stora upptäckt:

Boxera eller ska det vara bogsera? Svar: BOGSERA

Så Sofia, behöver du hjälp framöver - hojta bara till!


Uppdaterat: Kolla nu in artikeln på Aftonbladet... de kom på sitt misstag. Men JAG såg det först!!


So long!

Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :)

Anonym sa...

Jag blir så stolt :-)

Anonym sa...

Herregud. Tragiskt och lätt förvirrat.