fredag 20 mars 2009

Ett glas vin

Helg igen då, tusan vad veckorna går fort! Inte mig emot men jag önskar bara att helgen hade varit liiiiite längre.

Imorgon är det ju dags för freestylekurs igen, del 3 av 4. Jag antar att Diezels plats, även denna gång, blir på filten. Men det är samtidigt nyttig träning för honom även om vi får ta igen all "kurs"träning på hemmaplan.

Lördag kväll nalkas det party - igen. Tredje helgen i rad.
En kollega har fyllt år och ska ha 48-års fest tillsammans med hans tjej, så vi är några från jobbet som planerar att gå dit. Blir med all sannorlikhet skoj - det brukar det bli då Two-gänget är i farten.

Kanske skulle sikta in mig på ett glas vin ikväll och fira att det är helg igen.
Fast det tjuvstartade jag ju med redan igår då Katrin och Soia var hemma på besök.
Men det blir nog bara ett glas ikväll, jag tror att det räcker...


So long!

Anna

2 kommentarer:

Katrin sa...

Ditt fyllo!

Anna sa...

Precis som du igår missy :P