tisdag 24 mars 2009

Svårt att välja

Vill jag ha den... eller den... eller kanske den!

Vad är det då jag väljer mellan, så här ligger det till.
På lördag är det sista gången på vår freestyle-kurs. Vi ska sätta ihop ett kort program som innehåller de obligatoriska momenten i klass 1. De obligatoriska delarna är 4st slalom-gång, minst 5 m positionsarbete samt en snurr. Sedan är det fritt att lägga till det man vill.

Nu är detta ingen jätteseriös grej, så skulle det inte funka så är det inte hela världen men jag vill ändå ha ett program som jag har en WOW-känska till.

Det är här mitt dilemma kommer in. Vilken låt ska jag välja? Det ska ju vara en låt med tempo, men ändå inte för snabb så att man istället missar något moment i programmet.
Nu ska vi bara ha ett ca 30 sekunders program, så vi får välja fritt vart i låten vi ska börja.

Snälla hjälp mig!!! Jag vill gärna ha med ett hopp i programmet, så vilken av dessa låtar tycker du att jag ska välja:

The Poodles - Raise the banner

Agnes - On and on

Bon Jovi - Runaway

Cascada - What hurts the most

Sen när låten är vald ska jag ju hinna med att träna in ett program till den också. Än en gång, SNÄLLA HJÄLP MIG!!!


So long!

Anna

1 kommentar: