tisdag 26 maj 2009

Tisdagsmys

Dagen började inte på bästa sätt. Vaknade kvart i fem av att Diezel stod och hulkade i hallen. Detta var bara början av 3 timmars torkande av golv. Han kunde inte ens behålla vattnet han drack, så jag VAV:ade (Vård Av Vovve) under fm och sedan fick han åka till mamma och pappa.

Han är bättre nu men lite matt så han stannar där tills imorgon.
Detta innebär att jag ä hundfri ikväll. Passade på att jobba länge för att komma ifatt de timmarna jag var ledig imorse. Efter jobbet åkte jag ut till Bergvik för att handla lite. Slutade bara med massa snask. Lite nödvändigheter slank dock med men det var övervägande onyttigheter i korgen.

Så nu tittar jag på Desperate Housewives och gottar mig med Ben & Jerrys "Chocolat Fudge Brownie" och lösgodis. Mmmmmmumma!!



So long!

Anna

3 kommentarer:

Katrin sa...

Någon var hungrig i affären! Jiiiiisses va mycket godis!

V sa...

Jädrar vilken gottegris!!!

Sofia sa...

Du är inte blyg du inte ;). Hahaha