söndag 10 maj 2009

Shoppinghelg

Denna helg har verkligen varit en shoppinghelg. Jag var fast besluten att jag skulle bli klar med min balkong denna helg. Så i lördags var Diezel hemma hos mina föräldrar medans jag sprang i affärer.

Balkongen blev kanon, men den skriver jag om i ett senare inlägg.

Däremot hittade jag ett par vita sneakers, dock inte sådana som jag först hade tänkt mig. Men so far so good.

Jag menar vad hindrar mig att köpa ett par till ifall jag nu skulle hitta ett par med snörning.


Även Diezel fick lite presenter. Ett grisöra och två nya pipleksaker.
Den gröna var en klar favorit, men den är bara till för promenaderna. Visst ser den ut som droppen i Yes-reklamen.

Nya skor och en uteleksak - nu väntar långpromenader med massor av lek.


So long!

Anna

1 kommentar:

Sofia sa...

Snygga dojor! Gillar :)