onsdag 20 maj 2009

Helg i storstan

Nu är arbetsveckan slut för denna gång. Kortvecka är aldrig fel!

Imorgon ska jag och Diezel sätta oss i bilen och åka till Stockholm. Vi ska hälsa på mina förra grannar och deras hund Diza. Det skiljer två månader på dem så de är i stort sett uppväxta tillsammans.

Nu har vi inte setts sedan november så jag tänkte passa på att åka dit nu när det är långhelg. Det ska blir så skoj!
Jag kan redan se Diezel framför mig då vi svänger in på gatan och uppför backen, svansen kommer vifta för fullt. Sedan möter vi upp dem i hundhagen där de får springa och busa bäst de vill. För springa är det som de är bäst på!

Han kommer vara helt slut på hemresan för det är inte lång stund som de låter varandra vara under dessa återträffar.

Här kommer ett sött kort på de båda.
Det är ju dock från hundarnas första sommar men är de inte för söta


Det ska bli så himla roligt att ses igen. Förr sågs vi typ varje dag. Om inte annat så stötte vi alltid på varandra på kvällsrundan.


Påminnelse: kom ihåg kamera, överföringssladd och usb-minne!!!


So long!

Anna

Inga kommentarer: