söndag 3 maj 2009

Tårfyllt adjö

Det kanske inte är så dramatiskt som rubriken lyder. Men ont gör det.

Som hundägare har man "vanliga" kläder och "hund" kläder. Förra sommaren införskaffade jag mig ett par sneakers. Dessa har varit mitt bästa skoköp någonsin. Visst har de blivit slitna efter alla skogspromenader dessa månader, så jag har börjat leta efter nya dock utan resultat.

Ikväll upptäckte jag, med sorg i hjärtat, att dessa skor verkligen har tagit sitt sista andetag. När jag åkte till Sörmon imorse var de fit for fight, men nu på kvällspromenaden såg jag sanningen i vitögat. De mådde inte alls bra.

Ikväll blev de begravda och de har tagit steget vidare till skohimlen.

Nu måste jag ju på allvar ta tag i nästa sko inköp. Vart kan jag hitta liknande skor? De flesta i butikerna nu är antingen svarta (jag ska absolut ha vita) eller så har de kardborreband (snörning är ett måste).

Har ni tips på vart jag skulle kunna hitta liknande skor så hojjta gärna till.


So long!

Anna


5 kommentarer:

Sofia sa...

I know the feeling... Har liknande problem som står på hyllan i hallen...

Tant Silly sa...

Hahaha!
U poor thing!

Anna sa...

MMmmmmm, har inte återhämtat mig ännu!
Det kommer vara tomt när jag kommer hem idag...

Systra di sa...

Du kan få några av mina. Kanske lite för stora men det gör väl inget:)

Anna sa...

är de vita med snörning?? :)