fredag 29 maj 2009

Kärlekskrank madame

Jag har en vän som just nu är så tokkär att hon överväger att flytta.
Det är ju helt ok, om det hade varit inom Sverige, men så är nu inte fallet. Nä det är England som hägrar.
England i all sin glans är iof aldrig fel, men hur ofta kommer jag då att få träffa denna underbara madame.

Nä, tänk om - tänk rätt!

Om du nu promt ska flytta, varför inte provbo i... hmm, låt säga Orsa. Va va va va!!!

Stanna i Sverige ska du minsann göra, sätt engelskmannen på en båt med all sin packning hit istället. Det är mitt tips!

Annars kommer jag sakna dig så mycket att jag dör och det vill du väl ändå inte.. eller!?


So long!

Anna

4 kommentarer:

V sa...

Jo! England! Bra skit! Jag ska finna mig en lord, det är ju meant to be en dag.

Anna sa...

Men va faan, inte du åxå... Ta hit pojkstackarn i så´nt fall :)

Tant Silly sa...

Hahahahaha!!
Varför så anti my love??

Anna sa...

För att jag vill ha mina vänner kvar i Sverige... ta med de små britterna hit istället... På så sätt får alla kärlek :)