måndag 18 maj 2009

Ett rent hundliv?

Eftersom jag redan har kommenterat en av Aftonbladets artiklar idag så fortsätter jag med en till.

Det är helt sjukt vad mycket idiotiska saker som folk kommer på.

"Stoppa in den skitiga hunden i tvättomaten" - Vad fan hände med badkar/dusch?
"Vänta en halvtimme" - Ska hunden sitta instängd i tvättomaten i en halvtimme!!??

Har du inte tid eller lust att bada och föna din hund, då finns det proffessionella personer som utför sådana här tjänster. Lämna hunden där så är den både ren och torr när du hämtar den, plus att det lär vara en bättre upplevelse för hunden än i en "tvättomat".

Tack och lov finns denna idiotiska maskin ännu inte i Sverige och jag hoppas att den heller aldrig kommer hit.

160kr för en liten hund och 390kr för en stor hund.
"Katter kan med fördel också slängas in i automaten - då för det billigare priset".
Slängas in, SLÄNGAS IN!! Ju fler gånger jag läser artikeln desto mer förbannad blir jag.

Skulle du vilja se artikeln i sin helhet hittar du den på Aftonbladet.


So long!

Anna (som ALDRIG skulle "slänga in" sin hund i en sådan automat)

2 kommentarer:

Tant Silly sa...

Tillåt mig att asgarva!!!!
HAHAHAHAHAHAH, Hur sjukt är det inte då??? HAHAHAHAHAHAHAHA

Å gode gud!!! Måtte den aldrig komma till sverige!!

HAHAHAHAHAHAHAH

Katrin sa...

Åh fyfan, jag grät nästan när jag läste om det! Åh det gör ont i mig!!