söndag 26 april 2009

Trädgårdsarbete och vänners goda lag

Igår sken solen och gradantalet var högt.

Jag och Diezel satte oss i bilen och åkte ut till syrran i Ölme. Jag tog på mig uppdraget att sopa och fixa till deras altan. Väldigt vad mycket löv hösten och vintern lämnar efter sig! Men nu är de borta.. iallafall på altanen.Trine bjöd på mat och sedan var det dags att sätta upp ett 6 meter partytält. När väl detta var gjort begav vi oss hemåt för att bege oss ut på nästa dagsbestyr.

19:30 gled jag och Diezel in på Carsten´s uteservering och mötte upp Katrin och hennes kompis Madde. Årets första uteserverings öl var på ingång. När solen hade gjort sitt för kvällen begav vi oss hem till Madde där vi satt och pratade.

23:30 var både jag och Diezel trötta efter en heldag ute så vi somnade illa kvickt!

En grymt bra dag var det iallafall.


So long!

Anna

1 kommentar:

Katrin sa...

Jag håller med du! Iaf för kvällsbestyret ;D