torsdag 9 april 2009

Påskharen har varit på besök

Jag trodde bara det var tomten som smög omkring på nätterna och lade ut paket. Men nu verkar det inte bättre än att även påskharen har börjat härja omkring nattetid.

Allt var i sin ordning på kontoret när jag gick hem igår och imorse hittade jag det här:

På varje skrivbord fanns en flaska vin och på barbordet stod ett gigantiskt påskägg fyllt med godis!

Kan dagen bli bättre? Ja det kan den! Endast halvdag på jobbet idag och sedan ledig tills tisdag.

Ska bli skönt med lite ledigt!

GLAD PÅSK!!


So long!

Anna

16 kommentarer:

Katrin sa...

Jippie sjuklingen har något att se fram emot när jag kommer tillbax! Mums!!

V sa...

Hmmm... Skulle ha senarelagt min praktik ser jag.

Anna sa...

Precis!! För det var riktigt tomt ut på ditt skrivbord må jag säga. Det såg ut att vara lite ledsen i ögat!

Tant Silly sa...

"2 unga kvinnor ihjälbloggade"
Det var sent onsdagskväll, som två unga kvinnor startade sin hetsbloggning. Polisen kommenterar; Ja, såhär kan det gå om inte haspen är på... Men är haspen är på kan det gå så ändå.... Föräldrarnas fel!
Leif S svarar; Jag skyller allt på Vikingarna! Det är deras fel, och jag skall ta de djävlarna!!

Anna sa...

Medans Leif GW Persson propsade på att de mycket troligt utsatts för något brott

Tant Silly sa...

...För de svarade ej på tilltal... Kvinnornas diagnos: AVLIDNA!
Allt medans Hasse Aro gnuggar geniknölarna!

Anna sa...

...och bjuder upp till en tango

Tant Silly sa...

"För han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna... Sen spotta han ut snuset, sa min sköna får jag lov...."
Stämde in i skönsång gjorde genast Anders Lundin och....

Anna sa...

Bosse Larsson klev ut bland publiken. Ett herrans liv var vad det blev av kalaset

Tant Silly sa...

därefter begav de sig allesammans med Gry Forsell i spetsen till lek & buslandet endast för att finna att...






(HAHAHHA ordet jag skall fylla i som "säkerhet" är MULAD)

Anna sa...

...Annat hade gått och lagt sig. Besvikelse!? Javisst, men Anna hon sov så gott!

Tant Silly sa...

Det gjorde hon inte alls!!!!
För silly dök upp i drömmen och kastade knullkarameller på henne natten lång....

Anna sa...

Anna gav ifrån sig ett leende och somnade om

Tant Silly sa...

Me to... Boink dead!!!!!!

V sa...

Stackars kala bordet, det behöver kärlek! (Och vin är kärlek, right?)

Anna sa...

You got that one right, girlfriend!!