onsdag 15 april 2009

Bokat och klart

Idag blev mina tågbiljetter till Göteborg beställda och 567kr fattigare blev jag. Men det är det värt, för på fredag kl 16 åker jag till Cilla i Göteborg!

Ska bli så nice! Vi har inte setts sedan i november så det är verkligen på tiden!

Såklart nalkas det party på hög nivå och naturligtvis måååånga crazy moments. Det är just det som är det härliga med Cilla - hon är på tok för spontan för sitt eget bästa!

Fint väder ska det bli också, så man kan sitta på ett fik på uteserveringen och bara vara en hel dag.
Undrar om Paddan-båtarna kommit igång än. Har jag tur (eller kanske otur) så har Cilla planerat in en sådan tur.
Hon gör VAD som hellst för att komma nära Paddan himself i sin gröna trikå!


Mest troligt kommer jag sitta på 17-tåget hem på söndag med kraftiga smärtor i magmusklerna. Allt skrattande tar hårt på en otränad mage som min.

Har förresten hört att ju större "gravidmage" man får när man spänner ut magen, desto sämre magmuskler har man.
Hmmm, beach 2009 är kört för min del och troligen beach 2010 också. 2011 kanske jag kan ha magen i trim hahaha.


So long!

Anna

10 kommentarer:

Tant Silly sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!
Du är galen, my little crazy frog!!!

Åh vad jag längtar!!! Det skall bli så sjukt jävla kul!! Du anar inte hur mkt jag ser fram mot denna helgen!!!!! GAH!!!
Is it friday yet, is it friday yet???

Lööööv you pooo!

Anna sa...

Jag önskar det, jag önskar det!

Om jag blundar jätte jätte hårt och önskar det om och om igen så kanske det är fredag när jag vaknar imorgon!!

Tant Silly sa...

Vi gör det, vi gör det!!!!
Bägge två, då kan det inte gå fel.... eller????

Anna sa...

It´s a deal!

Fan vad besviken jag skulle bli om det inte funkade. I så´nt fall får Q(k)-Park sig en rejäl känga - för ALLT ont i denna värld är deras fel!

Tant Silly sa...

Jag veeeet!!!!!!
Försöker få dem att fatta det bara!!!!
De är ju så förbannat tröga, men å andra sidan... Det är väl ett kriterie för att ta anställning för dem!!!

Anna sa...

Jepp!
Så vi härliga individer är ju heeeeelt överkvalificerade. :)

Jag menar.. du gör ju egentligen en god gärning - betalar deras löner genom dina p-böter.

Men seriöst Silly - lägg pengarna på x antal feta drinkar åt mig i helgen. Sen kan du återuppta din löneinbetalning nästa vecka om du så känner för det, men nu får det vara nog för denna vecka iaf.

Tant Silly sa...

jo, jag kan väl känna att jag har gynnat dem nog nu.... för typ låt säga ehm... hela jävla året och mer därtill???
Jag vet - KUKPARK borde pröjsa våra drinkar i helgen!! Det hade arit ngt det!!!!

Tant Silly sa...

DET ÄR NÄRA NU!!!!!!!!!!!!

Hurra, hurra, hurra!!!!!!!!

Anna sa...

Japp det är det! 33h 43 min för att vara exakt

Tant Silly sa...

HAHAHAHA!!!

Nu Då????? Nu då?????
Ha ? HAAAAA????