torsdag 2 april 2009

Jobb, jobb och åter jobb

Denna veckan har helt och hållet haft jobb som genomgående tema. Visst att de flesta har jobb att göra under veckorna. Men denna veckan har varit extremare än vanligt.

När jag slutat jobbet klockan 17 har jag hämtat Diezel tagit en timmes promenad för att han ska bli trött och sova någon timme eller två. Sedan har jag startat upp min jobbdator och grävt ner mig i diverse budgetarbeten. Nog för att jag gillar siffror, men denna veckan står det mig nästan (observera nästan) upp i halsen.

Först på onsdag räknar jag med att allt som hänger över mig ska vara avklarat. Jag önskar nästan att det var onsdag imorgon!

Fast en helg ska ju klämmas in och det är ju aldrig fel. Antar att det blir någon timmes jobb också, annars hoppas jag på sol, sol och mera sol!


So long!

Anna

1 kommentar:

Tant Silly sa...

GAH!!!!
Siffror!!!! Hate them! (sifferblind)

Sliskig Püss!!