torsdag 16 april 2009

Hårresande val

Idag ska jag bege mitt till "frisören Sören". Nä kanske inte Sören men förhoppningsvis en duktig Kristina.

Nu står jag inför det svåra valet av frisyr. Vad vill jag ha/vad vill jag inte ha.
Fick lite hjälp av min gode vän Cilla. Hon msn:ade över massa bilder och här kommer de
Vissa var ju bättre än andra så att säga.


Jag kollade runt lite på nätet och det här är mitt axplock. Så vad sägs!
Vilken tycker ni är snyggast?
Det återstår att se vad jag har för frisyr då jag lämnar Aqua. Men om 30 min är det dags att sätta sig i frisörstolen


So long!

Anna

3 kommentarer:

Tant Silly sa...

Jag skulle vilja rekommendera bilden som är i övre sektionen.... näst längst till vänster på översta raden... =)

Katrin sa...

Åh va spännande - de längst till höger i båda raderna är snygga! Kort!! Gött! Lycka till!

Tant Silly sa...

Eller så kan du ta den längst ner till vänster... :P