fredag 10 april 2009

Kärt återseende

Strax innan jag skulle gå från jobbet igår skulle jag ändra en sista grej i budgeten inför nästa bokföringsår. Skulle tagit mig max 5 minuter och allt hade varit i sin ordning.
Nu hade jag inte turen på min sida och upptäckte att efter alla vändor med att spara dokumentet, flytta det till ett USB-minne för att kunna jobba hemma, spara om det på jobbdatorn så hade jag lyckats radera sista versionen.

PANIK!!! Faaan! Jag letade igenom hela datorn för att det kanske har sparats någon annanstans. Men inte då.

Det var alltså bara att spara ner den gamla budgeten på ett USB-minne och inse att det blir jobb hemma under påsk. Att sätta mig med budgeten när jag var både stressad och upprörd var ingen idé.

Imorse när jag satte mig vid datorn såg jag ett budgetdokument sparat på skrivbordet. Ivrigt öppnade jag det med stora förhoppningar att detta var den slutliga versionen. Och till min lycka så var det så!!

ÅÅÅåååååhhhhhhhh!! Jag får också påsklov!!
Lyckan är gjord!


So long!

Anna

1 kommentar:

Sofia sa...

Vilken himla tur att du sparat dokumentet hemma... Påsklov, jippi!