måndag 2 februari 2009

Ny vecka - nya tag

Helgen var fantastiskt bra! Kanske rent utav den bästa på länge!

Fredagen började ju med att jag till min stora glädje upptäckte att Basketball Diaries gick på Kanal 9. ÅÅhhh så bra! Somnade på soffan och vaknade 05, då var det bara att masa sig in till sängen och somna om.
Gillar verkligen min soffa, den är väldigt... hmm... sovvänlig. Inte lätt att hålla ögonlocken uppe länge i den inte.

Lördagen så var jag och Diezel uppe vid 9. Vi var ute och tränade massor, det är en helt annan hund nu när jag har honom hemma hela tiden! Längtar så tills Mars då freestylekursen börjar. Det ska bli så skoj, hoppas det går bra!

Vid 18 kom mamma och pappa och hämtade Diezel. För min del nalkades det födelsedags party hos Sofia. Jag började fixa mig och vid 20:30 plingade jag på hos Staffan för ett pre-pre-party.

Ganska snart gled vi över till Sofia (heeeela vägen tvärs över gatan).
Hemma hos henne var stämningen på topp och folk fanns det nästan överallt i lägenheten. Värdinnan för partyt var glad som ni kan se.

Vi blev bjudna på knäckflarnstårta. Även denna gång ett lyckat val av tårta. Till och med så god att Andreas kostade på sig att smaka... om han blev matad vill säga. Även han gillade tårtan trots att grädde tydligen inte är hans grej. Det säger nog en hel del om Sofias lyckade tårtval!
Kan man boka in en tills jag fyller år tro...?

Kvällen fortsatte på Blue Moon Bar (vart annars).
Mycket folk och bra musik. Vi höll oss på dansgolvet hela kvällen, dock med en avstickare för att besöka baren - refill!

Vi avslutade denna underhållande kväll på Amigo med en
välbehövlig kebabrulle! MMMmmmmm!!!

Sovmorgon fick jag på söndagen också, som sagt detta kan
vara en av de roligaste partykvällarna på länge.

Tack Sofia för en lyckad fest och tack till alla som var med, detta måste vi snart göra om.


Over and out

Anna

Inga kommentarer: