söndag 8 februari 2009

Intressant diskussion

I fredags hade vi en intressant diskussion på jobbet som började med en förstasida av lokaltidningen. Nu är det ett dataspel på G från filmen The Chronicles of Riddick, men jag är inte ett dugg intresserad av dataspelet utan snarare killen som spelar huvudrollen i filmen - VIN DIESEL

Är han inte snygg så säg! Han är defenitivt 1:a på min lista.

Första sidan av lokaltidningen innehöll en bild på just denna enormt snygga varelse så jag var inte sen att riva ut denna. Vips så var diskussionen igång. Lotta och Sofia höll inte riktigt med mig. Enligt Lotta skulle det vara långhåriga killar och Sofia, hon höll helt enkelt bara inte med.

I denna "ivriga" diskussion spetsade jag till det med nummer två på min lista - Ami James, killen från Miami Ink.

Han är extremt lik Vin Diesel. Här spårade diskussionen ur och jag valde att gå tillbaka till min plats, med första sidan i näven.

1. Vin Diesel
2. Ami James

Det är ju inte för inte som min hund heter Diezel.


So long!

Anna

Inga kommentarer: