lördag 21 februari 2009

Hatkärlek

Att sätta en lapp på dörren där det står "Reklam, nejtack" skulle aldrig falla mig in. Jag gillar när det dimper ner reklam i brevlådan som jag sedan kan kolla igenom. Kan nog även bero på en liten del av nyfikenhet.

Hur ofta inhandlar jag egentligen något av de artiklar som finns i dessa reklamblad - inte ofta. Men jag gillar ändå när reklamen kommer.

Vad jag däremot AVSKYR med reklamen är den jättehög som bildas då jag inte allt för ofta går iväg till pappersinsamlingen med dessa.

Jag ser denna trave växa och växa för var dag som går.
Det skulle vara toppen om man kunde få välja vilka reklamblad man vill ha. Jag är t.ex. inte ett dugg intresserad av Beijer eller andra byggföretag så dessa åker direkt till återvinningshögen, men Coop Forum däremot det gillar jag.


So long!

Anna

Inga kommentarer: