fredag 13 februari 2009

The fast & the furious

Igår kväll när jag satt och slösurfade på nätet blev jag extremt glad över en viss sida jag hittade. Något jag har missat men som nu äntligen kom ikapp mig!

Som jag tidigare berättat om tycker ju jag att Vin Diesel är en av de sexigaste män på denna planet och de flesta filmer han är med i är han lite av en "bad-boy". Att snabba och snygga bilar är ytterligare något jag gillar innebär ju att filmerna The fast & the furious är något för mig. I många andras mening kanske dessa inte är några höjdar filmer men för mig är det. Både snygga, snabba bilar OCH Vin Diesel i en och samma film - I LOVE IT!!

Var dock lite besviken på tvåan då Vin Diesel endast medverkade lite på slutet.
Jag har dock helt missat att det kommit ut en 3:a så den måste jag ju se någon dag! Men nu kommer det även en 4:a..

IT`S MY LUCKY DAY!!!!


So long!


Anna

Inga kommentarer: