torsdag 26 februari 2009

Promenad på Sörmon

Idag efter jobbet åkte jag och Diezel till Sörmon och mötte upp Jennie och Ruska för en promenad i skogen. Hundarna gillar det till fullo, massa nya dofter och en hel del bus! Det är skönt att ha vänner med hundar!

Under tiden vi väntade på Jennie såg jag något ligga i snön. Nyfiken som man är pulsade jag ut i snön för att ta en närmare titt.
Detta var vad jag såg...



Min fråga är, vart är de andra tre benen?

Det syntes inga spår efter någon som styckat en älg så det var säkert någon som hade haft med sig denna, vad vet jag.
Äckligt var det ialla fall!
Hundarna var måttligt intresserade, men det var inte deras lyckodag idag helt enkelt.

Tack Jennie och Ruska för en härlig promenad i solen med massa girl-talk!


So long!

Anna

1 kommentar:

Katrin sa...

åh fy fasen...!