fredag 20 februari 2009

Sjukling

Detta har varit en av de längsta veckorna på väldigt länge!

Gick hem från jobbet i måndags och har varit hemma sedan dess. Feber, förkylning och en envis hosta är orsakerna. Ryggläge är ett genomgående tema denna vecka. Har jag inte legat i sängen och sovit har jag legat i soffan och försökt zappa lite på TV:n.

I onsdags kom mamma och pappa in med hostmedicin till mig så att jag skulle få det lite lättare, för visst är det jobbigt att bara ligga och hosta. På torsdagen, efter en dag fri från hostattacker, gjorde sig "träningsvärken" i magen påmind.

Idag, fredag, är väl första dagen jag känner mig mer eller mindre pigg. Hostan är dock kvar fast med lite hostmedicin går den att genomlida.

Ser fram emot att gå till jobbet på måndag för det är fruktansvärt tråkigt att vara hemma och vara sjuk.


So long!

Anna

Inga kommentarer: