lördag 24 januari 2009

Vulgoätning och Guitar Hero

Det var precis vad gårdagskvällen innebar.
Jag och Diezel åkte hem till Jennie och Ruska för lite fredagsmys. Vi började "lätt" med att klämma en hel pizza sedan lite godis, choklad och ostbågar på detta. Dryck - Coca Cola Zero såklart! Kvällen avslutades med en Guitar Hero battle. Jennie har ju övat de senaste kvällarna så hon var ju överlägset bättre då det var första gången för min egen del. Men roligt var det ialla fall! Så Jennie, räkna med fler besök framöver.

Lördag idag då, vad ska man hitta på då? För en gångs skull har jag ingen lust att gå ut på krogen. Eventuellt kommer Ruska hem till oss då Jennie ska ut och svänga sina lurviga. Nä, jag sparar mina moves tills nästa helg då Sofia ska ha födelsedagsfest.

Har förresten äntligen provat mina H&M kläder och de var helt ok - bra inköp med andra ord.



So long!

Anna

Inga kommentarer: