torsdag 8 januari 2009

6 månader senare...

För nästan exakt 6 månader flyttade jag in i min lägenhet och titta vad jag fick igårkväll...

Klockan 21:45 hörde jag att det började låta i min brevlåda, gick ut och lyssnade i hallen och anade att det var just detta de höll på med.
Hallå!! Klockan 21:45 - kom igen! De kunde väl kanske ringt på och talat om att de skulle greja med min dörr.. men inte då.

Nu är det ju slut på julledigheten också. Det har varit riktigt skönt att vara ledig så här länge. Fast det är samtidigt roligt att börja jobba igen. Vi får se hur många dagar den känslan håller i sig :).

Kanske är dags att ta itu med berget av disk som står i köket.
Just det ja, diskmaskins historien jag tidigare nämn gick inte lika smidigt som planerat. De tidigare "händiga" ägare som renoverade köket bestämde sig visst för att sänka köksbänken till en sådan höjd att en diskmaskin ALDRIG kommer att få plats. En diskmaskin är som minst 82cm i höjd och vad är måtten här... 79cm.
Inte världens smartaste drag kanske.
Detta innebär att jag nu måste skaffa en bänkdiskmaskin istället och montera in den i ett skåp för att slippa se eländet... to be continued.


So long...
Anna

Inga kommentarer: