torsdag 22 januari 2009

Nya kläder

Idag kom Sofia på jobbet och sa att våra H&M kläder som vi beställt kunde hämtas ut efter 17:00. Gissa vilka som var på plats 17:08 glada i hågen för att hämta ut vårat paket.

Tycker att jag gjorde några fynd då vissa av plaggen var på rea. Hur ofta hittar man egentligen något som passar i både smak och storlek på REA!!?? Väldigt sällan i mitt fall, men nu så. Eller jag kanske inte ska ropa hej än för jag har faktiskt ännu inte hunnit prova dem.

Köpte även två stycken träningslinnen som ni ser här nedan, vilket min kompis Jennie var väldigt snabb med att poängtera. "Träningskläder.. men det innebär ju att du måste träna också". No shit Sherlock. Jag och Lotta är ju på G - eller! Vi har ju varit iväg ialla fall fler än 2 ggr och mer lär det väl förhoppningsvis bli så att jag får användning för mina nyinköpta kläder.







So long!
Anna

Inga kommentarer: