söndag 4 januari 2009

Nu är det alltså 2009

De första dagarna detta år har både varit bra och dåliga.

På nyår var vi ett gäng som träffades och käkade, lekte lekar och sköt raketer. Det var ett tag sedan jag träffade dessa människor så det var riktigt skoj. Vi sjöng även SingStar, jag har tidigare svurit på att aldrig befatta mig med detta men när första låten var avklarad var det svår att få micken ur min hand. Förlåt alla som fick lyssna på detta skräll haha. Men men, jag sjunger hellre än bra. I bilen (ensam såklart) är jag en riktig sångfågel :)

Jobbade en sväng i fredags och då började en ihärdig förkylning göra sig till känna.

Jag brukar tack och lov inte bli sjuk, men när jag blir det så blir jag det ordentligt. Så är nu fallet. Har legat i min soffa i snart 2 dagar och högen med snytpapper bara växer och växer. Känner mig lite som kille i Otrivin reklamen om ni har sett den.
Mamma och pappa fick komma in igår kväll och hämta Diezel då jag knappt orkar gå utanför dörren. Ska nog försöka ta mig iväg till Apoteket idag och köpa lite nässpray och liknande så kanske jag kan genomlida detta på ett smidigare sätt.

Har haft en tanke på senaste tiden att jag kanske skulle börja ge blod. För flera år sedan lämnade jag plasma så varför inte börja igen. Nytt år nya tag, så nu har jag gjort en intresseanmälan. Årets första goda järning!

Anmäler er också vetja!


So long!
Anna

Inga kommentarer: