onsdag 14 januari 2009

Händelserik vecka

Det har varit en riktig händelserik vecka måste jag säga! Idag var jag och Lotta och tränade för första gången sedan jul, även denna gången spann vi loss på de nya maskinerna. Antar att imorgon kommer det en träningsvärk smygandes - vilket är nice.
Sedan har jag varit och kollat på en ny bil, en Renault. Den var riktigt bra för det pris dom begärde men tyvärr byter de inte in min bil. De säljer ut sina begagnade bilar och vill därför inte ta in nya. Så det blir att lägga ut den på Blocket någon dag och hoppas på att få den såld. Känner du någon som vill köpa en Peugeot 307 så hojta till.

Får väl stå utan bil ett tag sen tills jag hittar en ny, har ju trots allt gångavstånd till jobbet...

Men det bästa av allt är:
JAG HAR FÅTT DAGISPLATS TILL DIEZEL!!
Eller det är ju en provperiod först. Allt det hänger på är att han ska komma överens med en Golden Retriver hane på 1år, så det är bara att hålla tummarna. Han börjar iaf redan på måndag. Ska bli härligt att få ha honom hemma här under veckorna också!

Nä nu är det dags att gå och sova. Måste bara ställa in mina nylagade matlådor i kylen, för idag lagade jag mat!

So long!
Anna

Inga kommentarer: