onsdag 3 juni 2009

Var det idag!!??

Idag läste jag en blogg och fick en klump i magen - VAR DET IDAG!!??

Philip hade fått ett brev angående sotning hemma hos sig. Det var då jag kom på att jag fick ju också en liknande lapp i brevlådan för någon vecka sedan. Ut i köket och leta bland alla papper som råkat hamna där i en hög.

Jag hittade lappen och läste: "Onsdagen och torsdagen den 3-4 juni kommer vi att injustera ventilationen i alla lägenheter." "..lämna en extranyckel till vicevärden senast 2 juni".

FAN! Hade ju helt glömt bort detta. Får nog ta och kila över till vicevärden med nyckeln nu så att de kommer in imorgon iaf. Sedan innebär detta att jag måste städa upp här hemma då det är extremt stökigt, detta var ju inte alls vad jag hade planerat med min kväll..

Så, tack Philip för påminnelsen!


So long!

Anna

1 kommentar:

Flip Fire sa...

Glad to help. ;)