tisdag 30 juni 2009

De gamla spökena har flygit iväg

Som jag tidigare skrivit så har jag haft gamla spöken hängandes kvar över mig. Detta har de gjort i 1 år och 5 månader.
Först nu, de senaste veckorna, känner jag att de lättat och flygit iväg.

Efter mina två tidigare inlägg om detta änme, eller speciellt efter det sista, har jag nu insett att jag har hållit kvar i något "så som det var då". Det är fortfarande samma personlighet som för två år sedan. Inga förändringar och det fick mig att äntligen släppa taget!

Så befriande! Nu ska jag börja leva!!


So long!

Anna

3 kommentarer:

V sa...

Gött det Anna! SJälv har jag precis tagit på mig ett spöke. Suck!

Sofia sa...

Good for you, Anna! Inte lätt att komma till den insikten, men till slut hamnar vi allt där ändå. Skönt :)

Anna sa...

Tack girls!
Känns jävligt skönt att äntligen vara där, det tog sin tid men nu jävlar :)

V: Jag hoppas att ditt "spöke" slutar på ett bra sätt!