fredag 26 juni 2009

Äntligen helg!


Vad passar bättre än två sura drinkar i solen på en brygga?

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej hej!

Jag brukar vara inne på www.4fota.se och läsa hennes blogg. Idag när jag tittar där så ser jag Diezel! Vilket hunddagis går han på?

I veckan kommer jag upp till Karlstad. Kanske hinner träffas? Vart finns det hudnbad i Karlstad?

Anna sa...

Hallå där!
Ja tittidär.. haha. Diezel går på Svanstippens hunddagis på Strand. De nämnde att de hade fotat massor i fredags. Kul att du hittade det :)

Så du gör ett celebert besök i Karlstad. Klart vi får se till att ses, det var ju läääänge sedan nu.
Hur länge ska du stanna?

Bästa hundbadet enligt mig är vid Fryken i Kil.

Vi hörs av. Kram

Kajsa sa...

Hej hej!

Jag (och sambon + hund) stannar till på söndag men jag har fulltecknad kalender och det ser mörkt ut att hinna träffas... :(

Finns det inget hundbad i Vnerrn mellan KST och Vålberg?

Anna sa...

Vad synd! Det hade varit skoj!

Vi har ibland badat vid Varpnäs (ligger efter Lillerud på vä sida om du kommer från Vålberg). Men det är en bit in. Men oftast åker vi till Fryken.

Ha det! Kram