torsdag 25 juni 2009

I goda vänners lag

Under midsommarhelgen fick jag besök av ett galet gäng från Göteborg. Tre personer i en liten bil gled upp på min gata på torsdagskvällen och sedan ekade skratten hela helgen.

På torsdagen hägrade "mustach-kampen" och fredagen var det partyhattens dag. En grymt rolig midsommarhelg var det ialla fall och jag var helt slutkörd i flera dagar efteråt.
Stefan var så snäll och plockade efter oss stökiga tjejer, det är en sådan kille man ska ha. Jag slog till direkt så numera går jag under namnet Mrs Bodin hahaha!

Tack Cilla, Malin och Stefan! Det här måste vi snart göra om igen!

Vi får ju inte glömma bort 90-tals partyt vi började planera med allt från eurodisco till tryckare med Lady in red ála högstadiedisco.


So long!

Anna

1 kommentar:

Tant Silly sa...

OOOOOOOOOH!!!!!!
Detta hade jag helt missat!! haha!
Underbar helg det var!
Jag var totalt krossmördad när jag dagen därpå steg upp för att åka till Danmark... Sov hela vägen...HAHA kul sällskap!
men det var det värt!