tisdag 9 juni 2009

Famous friend

Jag har en vän som gästspelat i två hela musikvideor. Att hon var 15 år vid tillfället gör ju bara saken roligare!!!


<a href="http://www.joost.com/135alkm/t/Isa-Pretender">Isa - Pretender</a>

Spola fram till 1,11 så ser ni henne...


<a href="http://www.joost.com/135alrc/t/Orup-Unga-Hj-rtan">Orup - Unga hjärtan</a>

Och här dyker hon upp vid 1,27 samt 0,48. Plus lite hopp och studs i slutet

Jag tycker att Orup slår Isa... HAHAHAHAHA!

Cilla, du är väl för sööööt!


So long!

Anna

5 kommentarer:

Tant Silly sa...

JAG HATAR DIG!!!!
JAG HATAR DIG SÅ SOM JAG HATAR FÖTTER, DE ÄR ÄCKLIGA... SÅ OCH DU MIN "vän"!!!!!!!

Tant Silly sa...

Jag fick inte nog, så här är jag igen!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Elaking!!!

Anna sa...

HAHAHA...

Så vitt jag vet så var det du som visade mig Orup´s video med stolthet.
Slet fram det gamla VHS-bandet för att dela med dig.

Och jag är tacksam för det.. säkert resten som ser denna åxå :P

Tant Silly sa...

Kan apppppsålut inte tycka värre om dig just nu....
SÅG att det var du som ringde, men jag DISSADE DIG!!!

Anna sa...

HAHAHA!!!