onsdag 24 juni 2009

Jag skulle aldrig ...

Sedan allt det här med Twitter kommit på tal har jag hävdat att detta absolut inte är något för mig. Jag uppdaterar ju knappt min facebook status så vad ska jag då med ett twitterkonto till.

Jag höll hårt i mina bestämta åsikter till att inte skaffa twitter tills för några veckor sedan. Då jag oskyldigt gick in på Twitter-sidan och upptäckte att det var väldigt smidigt att skaffa ett konto. Tänkte som Katrin hade gjort då hon skaffade sitt: "jag kan ju använda kontot till att följa andra men inte uppdatera själv".

Sagt och gjort så hade jag mig plötsligt ett Twitter-konto och redan första kvällen typ 10 uppdateringar. Så nu är jag fast i Twitter-träsket. Där jag hävdat att jag aldrig skulle hamna.

Favoriten just nu är Soran Ismail, skrattade gott åt ett av hans inlägg igår:

Bilden är suddig, jag vet ...

Så nu kan du följa mig även på twitter: www.twitter.com/sannaanna


So long!

Anna

Inga kommentarer: