onsdag 27 januari 2010

Plötsligt så händer det

Idag är starten på mitt nya liv. Det vill säga om jag får säga min version, frågar du mina vänner och kollegor så låter det snarare som att det var en engångs grej.

Efter jobbet idag åkte jag till Friskis & Svettis för att köpa mig ett träningskort. Och ska man köpa ett träningskort så ska man satsa stort. Jag köpte ett årskort med en gång. Dock har jag gjort detta förut med mindre lyckade resultat, men denna gång har jag träningssugna människor runt omkring som jag kan hänga på.

Klockan 20:00 var det dags för att använda kortet också. Jag och två kollegor gick på kvällens "danspass". Visst var det stundtals lite klurigt att hänga med i alla rörelser men i det stora hela så tyckte jag att det gick rätt så bra. Men huvudsaken var dock att det var sjukt roligt och vad skönt det känns efteråt.

Nu är duschen avklarad och jag har gjort en fotinpackning, life´s sweet today.

Så Friskis, när ska vi leka nästa gång?


So long!

Anna

4 kommentarer:

Katrin sa...

Good Girl! Håller du upp det så kanske jag hänger på någon ggn också, vem vet!

Anna sa...

Yeeeiiiii!!! Do it, do it, do it!

Sofia sa...

Duktig du är :). Jag är imponerad.

Anna sa...

Å nästa pass är redan inbokat. Lördag kl 11, det du. Inte bara att det blir 2 ggr på 4 dagar utan att det även är kl 11. Att jag ställer klockan för att gå å träna, när hände det senast :)