lördag 2 januari 2010

Att vara bra på någonting

Allt handlar om intresse om man blir bra på något. Övning ger ju färdighet som det heter. Jag vet inte om jag har något som jag är speciellt bra på. Önskar att jag vore mer kreativ. Typ som min vän Katrin. Hon är väldigt duktig på att fota. Jag önskar att jag också var duktig på det.

När jag fyllde år önskade jag mig ju en fotosession med Katrin vilket vi hade en härom veckan. Jätte roligt och jättefina bilder. Tänk vad roligt det vore att ta med sig kameran ut på promenaden med hunden och kunna "se" allt som hon gör. Jag gör det inte. Så enkelt är det. Istället får jag vara avundsjuk på Katrins fina bilder. Och fräck som jag är har jag "lånat" några av hennes bilder, jag vill kunna det här.




Kanske vore något att satsa på 2010. Tål att tänkas på helt enkelt.


So long!

Anna

1 kommentar:

Katrin sa...

Tack anna, va söt du är!