fredag 15 januari 2010

Fredagspepp

Shit vilken bra morgon jag hade imorse. Jag som brukar vara död när klockan ringer halv 7 och sedan snoozar lätt för många gånger, men idag studsade jag upp efter endast en snoozning.

Ut i köket och ge hunden mat, in i duschen, på med kläder, brygga morgonkaffe (när hände det senast), göra mig iordning, läsa 10 minuter i senaste Elle tidningen (har väl aldrig hänt), på med ytterkläder och ut med hunden. Kändes riktigt bra att slippa stressa.

När jag satte mig i bilen kom en riktig fredagslåt, blev lite nostalgisk. Diezel var gladare än vänligt när jag lämnade honom på dagis, hade han också fredagspepp?

Nyss fick jag mail ang en hundkurs imorgon där de fått avhopp så först till kvarn fick delta gratis. Jag mailade och fick svar att jag var anmäld. Så imorgon är det 3 timmars hundkurs. Shit vilken bra dag. Snart vankas det lunch på stan och ikväll är det afterwork med kollegorna.

Hej fredag, ska vi leka fler gånger?


So long!

Anna

Inga kommentarer: