fredag 21 augusti 2009

Webshop med kläder från bl.a. Vila

Kläder är ju altid roligt! Nu har jag fått tips om en sida som lägger ut nya kläder varje dag på sin webplats. Mandel heter företaget, de har även en butik i Göteborg.Denna sidan är helt klart värt ett dagligt besök. Jag och Sofia gjorde en beställning i onsdags och idag kom paketet. Kläderna är snygga och inte särskilt dyra. Märkena de har är: Vila, Only, Obect, Ichi och Pieces.

Efetrsom Sofia åkte til Norrköping idag så får jag mina nyinköpta kläder först på måndag. Men då utökar jag garderoben med dessa plagg:
Ytterligare en bra sak med denna webshop är att frakten endast kostar 39kr så man behöver inte köpa massa kläder för att det ska löna sig med fraktkostnaden.

Så skutta nu in på Mandel och gör en beställning du med!


So long!

Anna

1 kommentar:

Sofia sa...

Me like! Idag vi hämta kläder :)