söndag 16 augusti 2009

"Jobba" på en lördag

Lördag morgon åkte jag ut till syrran för att hjälpa henne med att laga mat till ett större sällskap. Måste säga att jag tyckte det var riktigt roligt att vara tillbaka i ett stort restaurangkök. Jag och Jenny var ett riktigt team medans syrran styrde upp det hela.33 maträtter blev det till slut. Radion poppade för fullt i köket så några "moves" blev det allt medans jag vände burgare på stekhällen.

Visst blir allt så mycket roligare med musik till samt några danssteg. Jenny upptäckte detta och var snabb med att ta fram kameran. Dock var detta den lugna varianten, haha.

Ledsen att bilden inte är rättvänd. Jag vet ej hur jag ska göra för att vända på den, men så fort jag får reda på det så fixar jag till det.

Vilket i-landsproblem! Allt detta för att min kära systerdotter inte kan filma med kameran rättvänd, så kom ihåg detta nu Jenny tills nästa gång du ska ge dig på min kamera igen haha.


So long!

Anna

Inga kommentarer: