fredag 31 juli 2009

Provsmakning

Jag och Sofia kom just på en briljant idé.

Det finns väl ingen på denna jord som inte gillar Ben & Jerry´s! Det svåra valet är när man står i affären och ska välja smak. Det finns ju flertalet smarriga sorter att välja mellan. Ibland blir det grymt bra och andra gånger mindre bra. Dåligt blir det aldrig.

Nu har vi ialla fall kommit på den fiffiga idéen för att slippa dessa missöden. Vi ska ha en provsmakarkväll med Ben & Jerry´s där var och en tar med en smak och sedan får alla provsmaka.

Det finns ju en hel del olika att välja bland.
Så nästa gång det är dags att inhandla en Ben & Jerry så kan man helt enkelt undvika de mindre bra och gå direkt till succésmakerna.


Hittills är min favorit Chocolate Fudge Brownie, men snart kanske jag har en ny favorit.
Vill du joina oss? Bara att hojta till!


So long!

Anna

10 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken otroligt smart idé!!!!!!! Just det, jag var ju med... ;)

Anna sa...

Haha.. närminnet är inte det bäste eller :P

Sofia sa...

Nej, jag har ju semester ;)

Anna sa...

Ahh, så sant.. Vad är semester nu igen??

Sofia sa...

När du vaknar vid lunch av att regnet slår på fönsterbläcket.

Anna sa...

Ahaaa, tack då vet jag :) Då har jag haft semester hela juli då

V sa...

Jag har ALDRIG köpt en B&J.

Anna sa...

Då är det definitivt på tiden att du gör det!
Fast vänta tills efter provsmakningen :)

V sa...

Eller TILL provsmakningen. För man skulle väl köpa med en? ;)

Anna sa...

Ahh, du tänker så.. Du har helt rätt :)