lördag 18 juli 2009

När katten är borta dansar råttorna på bordet

Inte för att jag vill referera TantSilly som en katt och mig själv som en råtta men ni fattar poängen.

TantSilly är ute på en roadtrip tillsammans med Pernilla. För att kunna göra blogginlägg från mobilen bad hon mig hjälpa henne. Självklart gör jag det, det är ju det vänner är till för. Att hjälpa varandra.

Men för att kunna göra det så behöver jag ju hennes lösenord och med ett lösenord har man tillgång till ALLT!

Så när jag gjort mitt jobb med inställningarna tog jag mig friheten och gjorde ett gästinlägg. Så tänk er för när ni lämnar ut era lösenord. Man kan inte lita på NÅGON!! Hahaha!

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och vänta in reaktionen från TantSilly då hon inser sitt misstag.


So long!

Anna

Inga kommentarer: