torsdag 22 oktober 2009

Helgen som gick

I lördags fyllde jag 29 år. Sista året som "20-någonting". Helgen var bra. På fredagen kom Cilla och vi gick på bio och såg Bröllopsfotografen. Riktigt rolig film! Gillar man Smala Sussie så ska man verkligen gå och se denna!

Lördagen var en riktig svullodag! Vi började med frukost på Café Råtorp med en GIGANTISK köttbullebaguett. Fråga mig inte hur jag fick i mig hela men det var inte en smula kvar när jag var färdig. Efter frukosten åkte vi ut till Edsvalla för födelsedagsfirande med familen. Tårta och kakor i mängder! En promenad med Diezel efter fikat satt på sin plats. Till vår stora glädje stannade vi till vid lekparken för Cilla ville hemskt gärna åka rutchkana. Sagt och gjort! Sedan hittade vi även ett däck som man gungar samt snurrar runt. Denna var vi ju självklart också tvungna att prova.

Nog för att en av oss alltid slutade med en duns i backen. Men lika glada för det var vi, men gladast var nog Diezel. Han sprang glatt fram för att hjälpa Cilla som kipade efter andan mellan alla skrattattacker.

På kvällen var det dags för party. Efter att ha stressat runt hela dagen så dök gästerna upp klockan 20:00. Även nu var det dags för tårta och kladdkaka. Vid 22 gled vi vidare till nästa förfest innan vi slutligen hamnade på Blue Moon Bar.


Tack till alla som var med under min födelsedag och stort TACK för alla fina presenter!


So long!

Anna

2 kommentarer:

Sofia sa...

Kepsen sitter som gjuten på Vicky. Hahaha

Anna sa...

Jajjamen!!!